    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT?] biurestwo, rece opadaja :(
    Date: Sun, 11 May 2008 22:45:41 +0200

    To jak już sobie wypisujemy takie fajne ciekawostki to przy zgłoszeniu
    zmiany dowodu do US wyszło że moja żona ma inne drugie imie u nich w
    systemie niż na kartce. Pani z okienka kazała zaznaczyć że żona zmienia
    drugie imię i dowód bo inaczej nie przejdzie. Żona mówi że nie zaznaczy bo
    nie zmieniała żadnych imion. I zrobił się pat nie do rozstrzygnięcia dla
    pani urzędniczki. Bo podatnik nie chciał współpracować.

    Ta sama pani przy przjmowaniu mojego nip-1 czepiła się że nie wpisałem daty
    zamieszkania - powiedziałem jej żeby sobie przeczytała wyjaśnienie które
    pisze koło daty. Była bardzo zdziwiona że tam coś wogóle pisze i do tego
    jeszcze o dacie.

    Po kilku ostatnich wizytach w US doszedłem do wniosku że paniom się nudzi i
    sobie wymyślają jakieś papiery które im trzeba dostarczyć. Do pewnej sprawy
    kazali mi przynieść 4 różne dokumenty - spytałem czy jeden nie wystarczy -
    pani odpowiedziała "nie wiem bo nie wiem co będzie potrzebne żeby zakończyć
    sprawę". I dlatego mnie kur... chciała ścignąć po różnych instytucajach żeby
    ona mogła sobie wybrać to co się jej przyda.
    Po prostu ręce opadają od ich bezmyślności i od papierów które trzeba
    wyprodukować

    --
    PawełJ