  • Data: 2008-04-03 12:01:37
    Temat: Re: OT, było: rower na firmę
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 03 kwiecień 2008 12:46
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0804031242400.3236@athlon64>):

    > Nie przesadzaj. Zresztą właśnie tych kilka metrów może przesądzić.

    No może, ale ja bym się bał tym zapiąć.
    Jako dodatek pewnie tak, ale jako jedyne -- bez sensu. To linka lepsza, bo
    do linki trzeba mieć nożyce -> czytaj chcieć ukraść. A do Twojego to po
    prostu się przechodzi obok i zabiera.

    > Gratuluję. Kiedyś nosiłem ze strychu - odpowiednika 3 piętra :)

    Hm.... Aż taki mięczak jesteś? :D Ja mam 50kg nadwagi i w ogóle jestem słaby
    fizycznie, ale rower noszę po prostu i już.

    > Nie udawaj greka :]
    > Musiałem nieść po urwaniu widełek.

    A... Bo rozumiałem, że urwałeś i to cię zniechęciło do noszenia.

    > Nie są. Najwyżej niektóre ;)
    > Może tacy co noszą z 5. piętra mają "megalekkie", ale
    > nie jest to reguła ;)

    No mój to haszpel za 1000zł więc nie jakiś tytanowy słabeusz... Więc jak
    ktoś ma cięższy, to go raczej kraść nie warto :D

    > Kto dąży ten dąży. Ja dążę do tego, żeby rower podemną się
    > nie rozpadał.

    Lekkość nie jest związana z wytrzymałością....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com