  • Data: 2006-05-15 22:19:11
    Temat: Re: [OT] jaka forme opodatkowania wybrac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 May 2006, it was written:

    > Ale dlaczego? Czy ten obrót nie wymaga wyboru jedynego mozliwego - pełnej
    > ksiegowości i VAT?

    Oczywiście że grupowicz ma pełne prawo otrzymać "odpowiedź na to o co
    pytał, nie na to o czym myślał" :), niemniej założyłem że mamy do
    czynienia z błędem grubym.
    Tyle razy czytałem o milionach kilometrów przejechanych w rok samochodem
    albo rowerem że mało mnie zaskakuje ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)