  • 1. Data: 2003-12-08 15:32:25
    Temat: Odliczenia - 2 pytania
    Od: i...@p...pl

    Witam
    1. Czy to prawda, ze ulga remontowa (odliczenia na remont)
    nie wygasa z koncem 2003 r a tym samym jezeli np.
    w 2004 r dokonam zakupu powiedzmy kafelek to bede mogl
    skorzystac z ulgi jeszcze za nastepny rok ?
    Dodam tylko, ze za 2003 r nie zamierzam korzystac z tej
    ulgi.
    2. Ulga na pomoce naukowe wiem, ze wygasa z koncem 2003 r.
    A czy ktos moze podac ile ona wynosi ? W sieci znalazlem
    kwote 433,20 zl ale nie wiem czy to jest już 19% od kwoty
    wyjsciowej czy od tego dopiero liczy sie 19% czyli 82,31 zl ??
    Jak to jest ?

    Dziekuje za ewentualna pomoc

    Jurek S

  • 2. Data: 2003-12-09 13:20:28
    Temat: Re: Odliczenia - 2 pytania
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystac z ulgi jeszcze za nastepny rok ?
    > Dodam tylko, ze za 2003 r nie zamierzam korzystac z tej
    --------------------------------
    Wszystkie gwiazdy na niebie i ziemi wskazuja że bedziesz mógł korzystać z
    tej ulgi rozpoczynając remont w 2004 roku .

> [...]
    > kwote 433,20 zl ale nie wiem czy to jest już 19% od kwoty
    > wyjsciowej czy od tego dopiero liczy sie 19% czyli 82,31 zl ??
    -----------------------------------
    Kwota wydatku do opisu 2280 zł- 19 % z tego czyli 433,20 tyle możesz
    maksymalnie uzyskać odliczenia podatku.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-12-09 20:21:32
    Od: i...@p...pl

    > Wszystkie gwiazdy na niebie i ziemi wskazuja że bedziesz mógł korzystać z
    > tej ulgi rozpoczynając remont w 2004 roku .

    OOOOOOO !! :O
    Czyli te chwyty reklamowe "wykorzystaj ostatni moment ulgi remontowej"
    sa oszustwem ?
    Czy mozesz podac jakis link, ktory potwierdzi te dane ?

    Jurek S

  • 4. Data: 2003-12-09 20:27:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>, i...@p...pl wrote:

    > OOOOOOO !! :O
    > Czyli te chwyty reklamowe "wykorzystaj ostatni moment ulgi remontowej"
    > sa oszustwem ?
    > Czy mozesz podac jakis link, ktory potwierdzi te dane ?

    Będzie ciężko, bo to jest w nowej ustawie o PDoF, która w formie
    ujednoliconej była chyba tylko we wczorajszej Rzepie (nie udało mi się
    kupić). Ale to chyba pewne, bo słyszałęm dzisiaj w US jak pani w okienku to
    komuś tłumaczyła. Chociaż oni w tych okienkach bzdury gadają nieraz ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2003-12-09 22:54:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ ujednoliconej była chyba tylko we wczorajszej Rzepie (nie udało mi się
    >+ kupić

    Jest na isip.sejm.gov.pl !
    Oszukujesz ;)

    >+ Chociaż oni w tych okienkach bzdury gadają nieraz ;)

    A tu to polemizował nie będę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)