  • 1. Data: 2003-12-08 12:40:58
    Temat: Treść UOPD na 2004 r. - gdzie?
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Szukam treści ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tej która
    będzie obowiązywać w 2004r.
    Proszę podajcie mi linka, gdzie znajdę "podpisaną" wersję.

    WWWojtas

  • 2. Data: 2003-12-08 13:20:21
    Temat: Re: Treść UOPD na 2004 r. - gdzie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Dec 2003, WWWojtas wrote:

> [...]
    >+ będzie obowiązywać w 2004r.
    >+ Proszę podajcie mi linka, gdzie znajdę "podpisaną" wersję.

    Wrr... było :)
    Na isip.sejm.gov.pl zapodaj mu tytuł.
    Na www.podatki.pl (trzeba się zarejestrować) jest w HTMLu, co miewa
    znaczenie dla sprawności przewijania :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-12-08 13:45:50
    Temat: Odp: Treść UOPD na 2004 r. - gdzie?
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik WWWojtas <o...@S...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:br1rh2$9ad$...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > WWWojtas
    >
    > Zajrzyj do najnowszej RZECZPOSPOLITEJ z 8 grudnia 2003r. jest ujednolicony
    tekst ustawy.
    Pozdrawiam Renia

  • 4. Data: 2003-12-09 07:59:29
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    > Na www.podatki.pl (trzeba się zarejestrować) jest w HTMLu, co miewa
    > znaczenie dla sprawności przewijania :]
    Mam problem .. tzn. znalazłem ustawę ale nie tę obowiązującą w 2004.
    Podpowiesz linkiem?

    WWWojtas