  • 1. Data: 2003-12-08 12:16:30
    Temat: VAT 7% na uslugi interentowe
    Od: "WoocashDreamnet" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Śledząc gazety nie natknełem sie na informacje jakoby ustawa (o 22% podatku)
    juz przeszla, ciegle czekam na wyniki.
    Sądzicie, że są szanse na wprowadzenie do 1go stycznia podatku 22% na uslugi
    internetowe ?

    Sądzilem, że ktoś ruszy wątek, ale na googlach nic nie znalazlem, a musze
    podrukować książeczki abonamentowe na
    przyszly rok.

    Pozdrawiam.
    Lukasz

  • 2. Data: 2003-12-08 19:10:20
    Temat: Re: VAT 7% na uslugi interentowe
    Od: "Wojciech K \( NO SPAM \)" <cgi.to konto nie działa@NO.SPAM.interia.pl>

    WoocashDreamnet t...@p...onet.pl napisał co następuje:
> [...]
    >
    > Sądzilem, że ktoś ruszy wątek, ale na googlach nic nie znalazlem, a
    > musze podrukować książeczki abonamentowe na

    Ustawa najprawdopodobniej wejdzie w życie !
    A co VAT na usługi internetowe to on juz od dawna jest 22 %

    Stawka 7 % odnosi się do usług dostępu do internetu ISP Neostrada iDSL
    Polpak Netia itp

    --
    Wojciech K
    http://190.pl/ Portal o sieciach: www.190.pl/portal/

  • 3. Data: 2003-12-08 22:30:31
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Moment a to nie wchodzi w zycie 1 maja?

  • 4. Data: 2003-12-09 08:27:30
    Od: "chris" <k...@t...pl>

    Czyli jeśli mam dostep do sieci z kabłowki to płacę 22%? Dodam że kablówka
    dziwrżawi łacze z NETI

  • 5. Data: 2003-12-09 10:56:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik chris napisał:

    > Czyli jeśli mam dostep do sieci z kabłowki to płacę 22%? Dodam że kablówka
    > dziwrżawi łacze z NETI

    Nie. VAT 7% jest na "usługi dostępu do sieci internet" a więc łapie się
    wszytko, od modemu o kablówki, byle zapewniało wyjście na świat.
    To co Wojciech nawymieniał to bzdura, nie ma takiej listy.
    Jak Twój admin nosić bedzie pakiety wiadrami do polpaku to tez będzie 7% ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-09 11:38:58
    Od: "Woocash" <t...@p...onet.pl>

    > Ustawa najprawdopodobniej wejdzie w życie !
    > A co VAT na usługi internetowe to on juz od dawna jest 22 %
    >
    > Stawka 7 % odnosi się do usług dostępu do internetu ISP Neostrada iDSL
    > Polpak Netia itp

    Sorki chodziło mi o świadzczenie uslug dostępu do internetu.
    Nie wyraziłem się precyzyjnie, ale wiadomo o co chodzilo.

    A cos do terminu? nikt nie wie? Czy na styczen moga zdążyć?

  • 7. Data: 2003-12-09 14:07:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Woocash wrote:
    [...]
    >+ Czy na styczen moga zdążyć?

    Mogą. Przypadki że rząd wprowadzał przepisy łamiąc zasady
    vacatio legis w sposób dowolny już się zdarzały :(
    Co prawda z powodu Internetu chyba rządowi się (politycznie)
    to nie opłaci.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)