  • 1. Data: 2003-12-08 12:04:43
    Temat: ulga remontowa
    Od: "Paweł Zachemski" <p...@i...com.pl>

    cześć

    mam pytanko odnośnie ulgi remontowej :

    mieszkanie kupiliśmy od dewelopera - podpisaliśmy umowę przedwstępną w lipcu
    2003,
    w grudniu będziemy mieć protokół zdawczo - odbiorczy - czyli możemy
    użytkować mieszkanie, trochę to deweloper przyspieszył na nasze życzenie.
    niestety odbiór mieszkania przez (chyba) wydział architektury będzie w
    styczniu - czyli budynek dostanie pozwolenie na użytkowanie w styczniu.
    niestety akt notarialny podpiszemy w styczniu

    postaralem się wyjaśnić jak najlepiej sytuację prawną. mam pytanie czy US
    będzię się czepiał jak skorzystamy z ulgi remontowej?? jeśli tak lub nie,
    dlaczego ?
    i proszę o odpowiedzi inne niż "zadzwoń do swojego US i się zapytaj", bo już
    dzwoniłem i kobieta (kierownik) nie wiedziała nawet że nowe mieszkania
    zaliczają się do ulgi remontowej. :)) koszmar

    dzięki i pozdrawiam

    --
    Paweł Zachemski