  • Data: 2008-11-07 22:47:06
    Temat: Re: Odliczenia internetu a kontrola z US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' wrote:

    > Kiedy i za co wynika z kwitów, ale twierdzisz, że powinno być jeszcze
    > zaświadczenie, że podatnik zapłacił osobiście w kasie?

    Nie ja tak nie twierdzę.
    Ja twierdzę, że ma wynikać, że to podatnik poniósł wydatek, a nie ktoś inny.
    Czyli to ma iść z twojej karty, twojego konta, a nie cudzego.
    W tym sensie było słowo zapłacił.

    > IMO przesadzasz z interpretacją przepisu, a US raczej przyjmuje, że
    > ten, kto okazał sie kwitem z danymi pozwalającymi powiązać go z
    > fakturą poniósł ten wydatek, i nie wymaga, żeby płatności robione były
    > np. z konta bankowego osoby korzystającej z odliczenia.

    Obawiam się, że jak przyniesiesz wyciąg bankowy sąsiada i zechcesz nim
    podeprzeć poniesienie przez ciebie wydatków, to z ulgi będą nici.