  • Data: 2008-05-28 08:28:06
    Temat: Re: Odliczenie internetu - wynajęte mieszkanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Czyli - według Ciebie - korzystanie z internetu jednocześnie w lokalu
    > oraz poza nim uniemożliwia już odliczenie?

    Zgodnie z literą prawa musiałbyś określić ile kosztuje używanie w lokalu
    a ile poza. Jeżeli się nie da to odliczyć nie możesz, bo to na Tobie
    spoczywa ciężar udowodnienia, że masz prawo do odliczenia.
    Uprawdopodobnienie nie wystarczy.

    Może weź napisz o wiążąca interpretację.
    Ktoś musi być pierwszy i wybulić te 7 dyszek, MF z własnej inicjatywy i
    dobrego serca jej nie wyda, a mnie to akurat nie boli.

    Praktyka jest taka, że odliczenia iplusa czy innego mobilnego Ci nie
    przepuszczą.
    Może Ci sie udać gdy będziesz miał taka usługę której urzędnicy nie
    znają, w szczegóły techniczne raczej nikt nie wnika, USy nie maja
    specjalistów od telekomunikacji to tych spraw, to jest drobnica.
    Jak powiesz że do tego potrzebna fizyczna linia w mieszkaniu to pewnie
    Ci się uda, bez względu na inne technicznie możliwe konfiguracje.
    USy wymagają żeby na fakturze było miejsce świadczenia usługi. Nie ma
    miejsca świadczenia usługi przy mobilnym internecie.
    Ze znanych mi przypadków nikomu nie przepuścili iplusa ani blueconnecta.
    Możesz tylko liczyć, że nie skontrolują co odliczyłeś.
    Możesz też sie dowoływać, iść do sądu itp.

    Nie słyszałam żeby ktoś to już zrobił, więc nie wiemy co będzie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813