  • 1. Data: 2002-03-05 08:53:35
    Temat: Odliczenie mieszkania
    Od: "Jacek Matysiak" <j...@p...com>

    Wiem ze w tym roku nie ma juz ulgi budowlanej i nie moge odliczyc sobie od
    podatku zakupu mieszkania. Ale mam pytanie czy jezeli bedzie to mieszkanie
    nowe ale nie wykonczone to czy przy wykanczaniu go moge skorzystac z ulgi
    remontowej ?

  • 2. Data: 2002-03-05 13:11:14
    Temat: Re: Odliczenie mieszkania
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Tak , pod warunkiem że będziesz już tam zameldowany ........

  • 3. Data: 2002-03-05 13:35:51
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    tak, ale tylko jak poniesiesz te wydatki będąc już właścicielem mieszkania
    (akt notarialny). Czyli w sumie trochę kiepsko.

    Użytkownik "Jacek Matysiak" <j...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a620tf$q13$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-03-05 14:07:34
    Od: "Arek S." <a...@s...com.pl>

    > Tak , pod warunkiem że będziesz już tam zameldowany ........

    Wg moich informacji w przypadku ulgi remontowej warunkiem jest posiadanie
    aktu prawnego do lokalu, a nie zameldowanie. Wykorzystuję to rozliczając się
    za ubiegły rok.
    Pozdrawiam.

    Arek S.

  • 5. Data: 2002-03-05 19:26:12
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    On Tue, 5 Mar 2002 13:11:14 -0000, Marcin <o...@o...it.pl> wrote:
    >Tak , pod warunkiem że będziesz już tam zameldowany ........

    Nieprawda. Możesz być właścicielem 100 mieszkań i odliczać ich remont
    w ramach ulgi, a wiadomo, że nie będziesz zameldowany w każdym z nich.

    Renata

  • 6. Data: 2002-03-06 08:07:05
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

> [...]
    > nowe ale nie wykonczone to czy przy wykanczaniu go moge skorzystac z ulgi

    Jacek, przeczytaj tu: http://podatki.onet.pl/1063192,1,807,plac_mniej.html

    lub tu: http://podatki.hoga.pl/ul00_remont.asp

    Pozdrawiam
    Janusz