  • 1. Data: 2005-04-26 21:30:41
    Temat: Odliczenie odsetek od kredytu tylko dla nowych mieszkań ?
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl>

    Czytam sobie tu:
    http://gofin.pl/podp.php/209/1044/53802/
    i dopiero teraz zauważyłem, że odliczenie dotyczy tylko
    mieszkań nowych. Czyli jeśli spłacałem w 2004 roku kredyt
    hipoteczny udzielony na zakup mieszkania na rynku
    wtórnym to nie mam prawa tych odsetek odliczyć od dochodu.

    W związku z tym, że wcześniej byłem przekonany, że mogę
    proszę o potwierdzenie moich obaw (lub ew. odrzucenie).

  • 2. Data: 2005-04-27 00:03:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Filip Sielimowicz wrote:
> [...]
    >
    > W związku z tym, że wcześniej byłem przekonany, że mogę
    > proszę o potwierdzenie moich obaw (lub ew. odrzucenie).

    Tylko rynek pierwotny.