  • 1. Data: 2006-01-11 09:09:41
    Temat: Odliczenie za internet?
    Od: "Annacor" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam fakturke za 2005 za internet ale oplacilam ja dopiero w 2005.Czy moge ja
    odliczyc w rozliczeniu rocznym czy dopiero za 2006?
    Pozdrawiam
    Annacor

  • 2. Data: 2006-01-11 09:17:08
    Temat: Re: Odliczenie za internet?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Annacor wrote:

    > Mam fakturke za 2005 za internet ale oplacilam ja dopiero w 2005.Czy
    > moge ja odliczyc w rozliczeniu rocznym czy dopiero za 2006?

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. I nie każ nam się domyślać co
    *chciałeś* napisać.

  • 3. Data: 2006-01-11 09:23:12
    Od: "Annacor" <a...@p...onet.pl>

    HEHE
    Chodzi mi o to czy mozna odliczyc sobie a fakture w rozliczeniu za rok 2005
    czy dopiero w rozliczeniu za 2006?
    Annacor

  • 4. Data: 2006-01-11 09:37:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Annacor wrote:

    > Chodzi mi o to czy mozna odliczyc sobie a fakture w rozliczeniu za rok
    > 2005 czy dopiero w rozliczeniu za 2006?

    Więc uznaję, że napisałeś to co chciałeś. Jeśli faktura jest za rok
    2005 i opłaciłeś ja w roku 2005 to jest oczywiste, że możesz ją
    odliczyć tylko w rozliczeniu za rok 2005

  • 5. Data: 2006-01-11 09:44:37
    Od: "Annacor" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki
    A jeśli opłaciłam ją dopiero w 2006 to co wtedy?
    Annacor

  • 6. Data: 2006-01-11 14:48:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Annacor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki
    > A jeśli opłaciłam ją dopiero w 2006 to co wtedy?
    > Annacor

    Dlatego jureq kazał Ci przeczytać co napisałaś.

    neelix