    From: a...@p...onet.pl (Arjos)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Date: Thu, 13 Feb 2003 17:14:31 +0000 (UTC)

    Dn 13 lut 2003, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Witam,
    >
    >Miałem dziś następującą "przygodę" na stacji benzynowej.
    >
    >1. Zatankowałem pełny bak
    >
    >2. Poszedłem do kasy
    >
    >3. Pierwsze o co mnie poproszono to pieniądzę,
    > więc grzecznie zapłąciłem - gotówką.
    >
    >4. Następnie padło pytanie "Fakturka będzie?".
    > Odpowiedziałem twierdząco i podałem wizytówkę
    > z danymi, jako że tankowałem tam po raz pierwszy.
    >
    >5. Po 3 minutach podano mi do podpisania wydrukowaną fakturę.
    >
    >6. Zauważyłem, że kasjerka zrobiła błąd w nazwisku i w kodzie pocztowym.
    >
    >7. Poprosiłem więc o poprawienie błędów i ponowny wydruk.

> [...]

    1. IMHO Ty wystawiasz note korygujaca
    2. Nie podpiszesz - nie odliczysz, oni i tak zaplaca podatek
    3. zasadniczo nie, bo kasa przyjela pieniadze -paragon zamkniety
    4. zaden problem - transakcja zarejestrowana w pamieci fiskalnej - maja
    oba egzemplarze, maja paragon.
    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...