    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 13:13:19 +0100

    "MartaW" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b2qfae$rcc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie było mnie tu parę dni i sądziłam, że mój ulubiony wątek w
    > międzyczasie wygasł, a tu taka niespodzianka :-)
    >
    > "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisal w

    > No ale właśnie jest bardzo wątpliwe, czy ta faktura stanowiła
    > potwierdzenie _tej_ sprzedaży i czy została już wprowadzona do obrotu
    > prawnego.

    PaniMarto.

    Prosze zwrocic uwage, ze ta pani sie POMYLILA...
    OMYLKOWO wprowadzila nieprawidlowe dane.
    Nie zrobila tego, by "dokuczyc" klientowi.
    Jest wg klienta idiotka, bo kazdy sprzedawca to idiota...

    A ja uwazam, ze klient jest pieniacz... i tyle.

    > Bo po czym się poznaje to ostatnie? Zdaje się. ze dla
    > sprzedawczyni i osiłków stanowiących jej gwardię przyboczną decydujące
    > było znalezienie się faktury w komputerze ;-)

    Bo INTENCJA USTAWODAWCY bylo "uszczelnienie systemu"
    tak, by nie "przekrecac".

    A "my psy powinnismy sbie pomagac", a nie rzucac sie sobie do gardel,
    gdy "ustawodawca" dal nam kawalek kija na innego podatnika.

    Boguslaw