  • Data: 2003-02-17 12:57:36
    Temat: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisal w
    news:b2qjif$l42$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > Prosze zwrocic uwage, ze ta pani sie POMYLILA...

    Nie ma co do tego wątpliwości.

    > OMYLKOWO wprowadzila nieprawidlowe dane.

    Nikt nic innego nie twierdzi.

    > Nie zrobila tego, by "dokuczyc" klientowi.

    Oczywiscie. Każdemu może się przytrafić.

    Ale dlaczego "poszła w zaparte" nie chcąc od razu poprawić tej
    oczywistej pomyłki? Klient poprosił (cytat z Lateta: "Poprosiłem więc o
    poprawienie błędów i ponowny wydruk"), nie krzyczał, nie wyzywał, nie
    "dokuczał".

    > Jest wg klienta idiotka, bo kazdy sprzedawca to idiota...

    Skoro Lateta nie ma w okolicy (swoją drogą rozsądny z niego człowiek,
    choć niby mało doświadczony; chyba przyczaił sie chwilowo, bo tu kule
    świszczą i można zdrowo oberwać, także rykoszetem;-), to ja sprostuję:
    Latet nic takiego nie napisał (dwa posty, żadnych inwektyw, wzór
    elegancji).

    > A ja uwazam, ze klient jest pieniacz... i tyle.

    Ejże, czy Pan na pewno ma na myśli Lateta?

    Marta