  • Data: 2004-05-09 13:03:17
    Temat: Re: Odp: Dofinansowanie z PFRON-u i VAT
    Od: "Radzio" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ślicznie dziękuję Wam za odpowiedzi. Bardzo mi pomogły, bo bezpowrotnie
    rozwiały większość moich wątpliwości związanych z ewidencjami sprzętu i
    oprogramowania.

    Odnośnie mojego pytania na początku wątku to nie jestem pewien czy mogę
    amortyzować (ewentualnie wpisywać w koszty) sprzętu/oprogramowania
    zakupionych nie ze swoich środków (90% dofinansowania PFRON). Ze swojej
    kieszeni wydałem tylko 10% oraz VAT i moim zdaniem tylko to może
    podlegać amortyzacji lub zwrotowi. Jeżeli się mylę to proszę o jeszcze
    kilka słów oświecenia.

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --