  • Data: 2004-02-07 22:42:18
    Temat: Re: Odp: Nazwa firmy....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Feb 2004, Ryszard wrote:

    >+ Przy okazji tego watku...
    >+ czy Firma Handlowa "Jakas_nazwa" moze
    >+ otrzymywac faktury na F.H "Jakas_nazwa"
    >+ Nie wiem wlasnie czy prosic dostawce o korekte
    >+ czy to nie jest bledem, czy musi byc na FV calymi
    >+ wyrazami bez skrotow.

    Pytaniem jest, co masz w dokumencie rejestracyjnym.
    Bo ja mam również "nazwę skróconą".
    Natomiast przy ostatniej nowelizacji K.C. "spece"
    od prawa tak umiejscowili prawo do użycia nazwy
    skróconej (w artykule w którego treści jest odwołanie
    do "osoby prawnej") iż co najmniej niektórzy twierdzą
    iż OF nazwy skróconej zarejestrować nie może.
    IMHO absurd, ale co robić - dura lex...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)