  • Data: 2003-04-12 14:01:57
    Temat: Re: Odsetki przychodem...?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b793fn$unb$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Pani w US powiedziala wyraznie, ze nie musze sie wyrejestrowywac. Ze bede nadal
    > platnikiem
    > podatkow i juz.

    No to widzisz inaczej niz u mnie (a właściwie u kolegi) .... nie ma czegos takiego
    jak zawieszenie, może się pan wyrejestrować np.
    z kończem kwietnia ale i tak np. pit-5 trzeba składać do końca roku i kpir tez
    prowadzić z uwagi na roczne rozliczenie tego podatku
    (formalny zabieg).
    Nic Ci więcej nie poradzę ale skoro us wskazał na takie wyjście to działaj a z
    odsetkami to tak jak opisałem w innym wątku ....

    Sark