    From: "Tomek" <s...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odszkodowanie z PZU a przychód w KPiR
    Date: Sun, 17 Apr 2005 09:24:18 +0200

    > IM*H*O tak... może ktoś jeszcze skomentuje...
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    A jakie ubezpieczenie miałaś wykupione na ten remontowany samochód? Bo jeśli
    nie miałaś ubezpieczenia dobrowolnego to koszty napraw powypadkowych nie
    stanowią kup.
    Jeśli miałaś takie ubezpieczenie to wydatki na remont są kup.
    A odpowiadając na twoje pytanie - tak raczej nie powinno być. Ale niestety
    się zdarza. Pretensje proszę kierować pod adresem PZU.

    Pozdrawiam
    tomek