    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Okulary w KUP?
    Date: Wed, 27 Aug 2003 22:24:32 +0200

    On Wed, 27 Aug 2003, Latet wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy osoba, ktora prowadzi DG, ktora polega na pracy
    >+ przed monitorem, moze sobie w KUP wliczyc nowe okulary,
    >+ niezbedne jej do takiej pracy (z filtrami, itp....)?

    Latet, a pomęczyłeś może googla takim pytaniem:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=bhp
    +group:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=1&as_miny=2003&as_maxd
    =27&as_maxm=8&as_maxy=2003

    ...z którego wynikają "tegoroczne" wątki:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&th=5affe4d327aa907&rnum=2

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&th=c7d76a9adbb89f5f&rnum=3
    (ten sam temat, ale wątek się podzielił)

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&th=8406cd1d37702ae2&rnum=7

    ??
    Bo moje stanowisko tam wyraziłem: jeśli to ewidentnie BHP (czyli
    okulary nadające się *dla każdego*) to bym się zdziwił jakby
    US się czepiał. Ale jeśli to korekcyjne/rehabilitacyjne/...yjne ;)
    to niestety, kapitalista[1] to inna odmiana człowieka i z nieopo-
    datkowanych pieniędzy leczył sobie oczu nie będzie :>, niech się
    zatrudni to jako pracownikowi będzie mu przysługiwało :]
    Nie znam okularów "komputerowych BHP", choć maruda (wątek
    w linku wyżej) wskazywał na "okulary zastępujące filtr"
    - i o takie to można by powalczyć. O filtrze wspominasz,
    ale "potrzebne *jej*" (a nie potrzebne *wszystkim*, jak
    okulary do szlifierki :>) sugeruje że to coś "dla zdrowia" :(

    [1] dotyczy również innych "bogaczy", żebym przypomniał
    post bezrobotnego właściciela mieszkania (w bloku); jako lokator
    byłby nie do ruszenia, jako 'kamienicznik' - na bruk... Zresztą
    kolejne pomysły idą w tym kierunku: bezrobotny ma konto ? - to
    niech przeje jego stan. Co, na starość oszczędzał ?? Miał
    'oszczędzać' w ZUSie, to by nie miał nic i można by mu coś dać :>
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)