  • Data: 2004-02-04 17:44:11
    Temat: Re: Opłaty rejestracyjne do KUP
    Od: "masuro" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    > Spisu ??
    > A to dlaczego ???
    > Z faktu że można wydedukować iż "zerowy" spis może być
    przesadą
    > (acz nie musi) nie wynika że nie wolno jego wyników nie
    wpisać
    > do KPiR. Hint: nie powiedziano (w rozp.) JAK wpisać.
    > Widać... trzeba iść do biura ;) !

    Trochę zagmatwana ta wypowiedź :-(
    Gdzie niby ten początkowy - powiedzmy zerowy spis z natury
    ma być wpisany?, bo chyba nie na pierwszej pozycji w
    styczniu?
    Z tego co widzę w mojej KPiR jest miejsce przeznaczone do
    wpisania remanentu początkowego - na ostatniej stronie
    księgi - tam gdzie na koniec roku oblicza się dochód. Czy
    znowu coś źle robię?

    Masuro