    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Opodatkowanie sprzedaży nieruchomości
    Date: Wed, 1 Apr 2009 20:47:01 +0200

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 01:21:15 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > No, nie wyszło mi :], naprawdę nie chciałem! :O

    no, ale o co chodzi?! właśnie, że Ci wyszło... ;)

    > Obawa oczywiście co do kieszeni podatnika była, jak ktoś to miał
    > w sygnaturce że "rząd dba o dobro obywateli"...

    Aż kusi, by się w taką sygnaturkę zaopatrzyć, niepawdaż? ;>

    > No, apeluję, nie bij, nie zawsze tak wtapiam :[

    Nie będę - przecież to tylko "bywa" ;)

    > Co mam rozumieć przez "umorzenie"?

    Przepraszam za zwrot. Jakoś tak po rachunkowemu się przyplątał.
    Odpisy umorzeniowe to nic innego, jak odpisy amortyzacyjne. Więcej grzebię
    w księgach handlowych niż w kpir, stąd bezwiednie się mi napisało.

    Wyszło jakieś niedomówienie semantyczne, przepraszam. Można to było
    zrozumieć co najmniej w dwóch znaczeniach.
    Wybaczysz, prawda? ;>

    PS. Co do głównego problemu, wiem już, że wystawiono trzy faktury...
    <ratunku!>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna