  • Data: 2008-02-26 14:23:01
    Temat: Re: Oprogramowanie w wersji BOX -- towar czy usługa
    Od: Daniel Jaworski <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:
    > Ale to jednak inna sytuacja jest.

    Istotnie.

    > MOLP niewątpliwie jest TYLKO licencją.

    Zgadza się.

    > Gorzej że pierwotny zakup też uznali tylko za licencję.

    Dwie poprzednie interpretacje wskazują jednak na to, że wersję BOX można
    traktować jako towar. W moim przypadku wyraźnie zaznaczone jest, że
    chodzi o wersję pudełkową.

    Martwi mnie jednak, ze nie wynika wprost z ustawy o VAT, lecz z innych
    przepisów.

    > Widać co urząd to inne zdanie niestety.

    Tego nie mam siły komentować.

    Zastanawiam się co mi grozi za zastosowanie się do korzystniejszej dla
    mnie interpretacji przepisów i w konsekwencji niezgłoszeniu i
    niezapłaceniu 144 zł VAT.

    --
    Daniel