  • Data: 2002-07-01 18:21:39
    Temat: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze a...@a...poczta.onet.pl:

    > Poniewaz na podstawie opisanych problemow wyciagnelismy takie a nie
    > inne wnioski. Nie wiem jakiego systemu uzywa US, czy NBP obslugujacy
    > US. Wiem tylko, ze Minibank24 w BZWBK nie akceptuje rachunkow z PKO BP
    > SA w formacie, ktory Cie dziwi: nn xxxxxxxx rrrrrrrrrr (tzn. 10 cyfr).
    > Natomiast po wpisaniu nn=00, wszystkie kłopoty znikają.

    Hmmm, trochę to wszystko dziwne. US ma w swojej bazie numer konta w
    formacie xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, robi polecenie przelewu w NBP, przelew się
    wraca. Gdzie tu wina US??? Oczywiście pomijam fakt iż pieniądze leżały
    dalej nieruszane. Rozumiem winić NBP, PKO BP ale US??? Sam nie wiem.
    Zawsze można zapisać tak: xxxxxxxx- nnxxxxxxxxrrrrrrrrrr, ale wtedy upada
    idea cyfr kontrolnych :((

    Dziwił mnie natomiast rachunek posiadający 10 cyfr ponieważ AFAIK większość
    kont w PKO BP ma xx xxxxxxxx 9cyfr a nie 10.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"