  • 11. Data: 2011-01-09 15:59:01
    Temat: Re: Oryginał/Kopia na fakturach już niepotrzebne?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.01.2011 15:48, grzegorz wrote:

    > Zdaje się, że napisy nie są zamieszczane w przypadku
    > faktur generowanych i dostarczanych w postaci elektronicznej,
    > natomiast w przypadku faktur papierowych może lepiej je zostawić...

    Ja właśnie dokładnie tak (z)robię - poczekam aż inni sprawdzą co MF miał
    na myśli :-)

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2011-01-10 22:51:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No właśnie... Jaka zmiana? Jak dla mnie kosmetyczna i bez większego
    > znaczenia. Co przeoczyłem?

    Tak :)

    Nie idzie się siedzieć ;), jak wyślesz f-rę do kontrahenta,
    a w międzyczasie okaże się że jedziesz w tamtą stronę i żeby
    wcześniej zapłacili bierzesz ze sobą drugi egzemplarz.
    Oczywiście "dotychczasowa praktyka" między stronami była
    zazwyczaj zdroworosądkowa ("pani Krysiu, jak dojdzie pocztą
    to ją pani do niszczarki..."), ale przy odrobinie pecha
    lub czyjejś złośliwości można było się załapać na zupełnie
    słusznie przysługujący mandat (z art.62 KK) plus postę-
    powanie wyjaśniające "w sprawie pustej faktury" w bonusie.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-01-10 23:07:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jan 2011, Liwiusz wrote:

> [...]

    No popatrz. Chyba trzeba się rozejrzeć czyj to wniosek był!

    > Taka zmiana i cisza?

    Zrobili normalnie i wszystkim mowę odjęło ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2011-01-10 23:22:00
    Od: tomek <t...@o...pl>

    > Tak :)
    >
    > Nie idzie się siedzieć ;), jak wyślesz f-rę do kontrahenta,
    > a w międzyczasie okaże się że jedziesz w tamtą stronę i żeby
    > wcześniej zapłacili bierzesz ze sobą drugi egzemplarz.

    Czekaj, par. 19 ust. 1 dalej obowiązuje!

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2011-01-11 23:14:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011, tomek wrote:

    > Czekaj, par. 19 ust. 1 dalej obowiązuje!

    E, to dałem się wpuścić w domniemanie normalności!

    pzdr, Gotfryd