  • 1. Data: 2003-04-24 21:11:32
    Temat: PIP...
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    niecały miesiąc temu założyłem firmę i zdaje się, że powinienem ten fakt
    zgłosić do Państwowego Inspektora Pracy oraz Inspektora Sanitarnego.

    Gdzie znajdę informacje nt. jego lokalizacji (W-wa), i formalności jakich
    powinienem dopełnić?

    miłego piątku,

    Tomek
    --
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach, widzieliście?

  • 2. Data: 2003-04-24 22:34:43
    Temat: Re: PIP...
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgłosić do Państwowego Inspektora Pracy oraz Inspektora Sanitarnego.
    >
    > Gdzie znajdę informacje nt. jego lokalizacji (W-wa), i formalności jakich

    a widziałeś ?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    newwindow=1&q=inspekcja+pr
    acy+warszawa&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-04-24 22:48:39
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    > a widziałeś ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    newwindow=1&q=inspekcja+
    pr
    > acy+warszawa&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    Dzięki. Raz próbowałem w Google, ale musiałem zrobić jakąś literówkę, bo
    wyniki były niepodobne.

    Powinienem był jednak zacząć od "intuicyjnego" pip.gov.pl

    Przepraszam za spam. Pozdrawiam serdecznie,

    Tomek
    --
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach, widzieliście?

  • 4. Data: 2003-04-25 13:39:07
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Przepraszam za spam. Pozdrawiam serdecznie,

    nic sie nie przejmuj - i pytaj - kazdy moze pytac
    w kazdym razie jak nie masz pracownikow - to nie zglaszasz - chyba ze to
    punkt gastronomiczny to wtedy i tak sanepid cie nie ominie
    jesli masz pracownikow - to i do pipu i do sanepidu

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 5. Data: 2003-04-27 23:25:14
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

> [...]
    > punkt gastronomiczny to wtedy i tak sanepid cie nie ominie
    > jesli masz pracownikow - to i do pipu i do sanepidu

    Wszystko się zgadza, muchas gracias :)

    Tomek
    --
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach, widzieliście?