  • 1. Data: 2003-04-24 19:07:08
    Temat: strata w spółce zoo
    Od: "Marcin Szymanowicz" <m...@f...com.pl>

    Mam pytanie:

    Spółka z 2002 wykazała stratę. Jest ona większa niż to co się uzbierało na
    koncie rozliczenie wyniku za lata ubiegłe. co z tym fantem zrobić?

  • 2. Data: 2003-04-27 08:25:41
    Temat: Re: strata w spółce zoo
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Nic szczególnego :), pozostaje to jako strata, jedynie z kodeksu spółek
    handlowych wynika że udziałowcy w sytuacji gdy strata przewyższa wartość
    kapitału mogą podjąć decyzję co do dalszego istnienia spółki. Jeżeli spółka
    będzie dalej funkcjonować, stratę powinno się pokryć przychodami z
    następnych lat i taka informacja powinna być zawarta w informacji dodatkowej
    dołączanej do bilansu.

    Pozdrawiam Krzysiek(?) - mam nadzieję, że nie popełniłem w tłumaczeniu
    rażących błędów merytorycznych :)