    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-11 - kup
    Date: Wed, 02 Feb 2005 08:39:26 +0100

    dm napisał(a):
    > czesc
    > Co zrobić w takim wypadku.
    > Naliczano podwyższone koszty tj. 1533,84 zł miast zwykłych.
    > Na informacji pit-11 należy wykazać koszty które były uwzględniane czy
    > koszty uzyskania które należało naliczać ?

    Należy wykazac koszty faktycznie odliczone.
    Problem w tym że częśc pracowników, zwłaszcza tych mniej rozgarniętych,
    spisuje koszty z PITa zamiast, jak chce ustawodawca, samodzielnie je
    zweryfikować. Nlalezało by więc "podejrzanych" poinfornować, że maja
    sobie koszty sami wyliczyć na picie rocznym.
    Swoją drogą wlasnie poznałam ksiegowa która robiąc ludziom PITy nie
    weryfikuje kosztów uzyskania wykazanych na pit11/8b... brrr...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813