    From: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-11 - kup
    Date: Wed, 2 Feb 2005 13:17:46 +0100

    Witam

    w zeznaniu rocznym mozesz uwzglednić podwyższone KUP, mimo złych na PIT-11.
    Nie proś o korektę PIT-11. Natomiast
    na ten rok napisz pisemko, ze mieszkasz poza miejscowością w której znajduje
    się zakład pracy i nie pobierasz dodatku za rozłąkę, a więc prosisz o
    uwzglednianie podwyższonych KUP. W księgowości muszą Ci to przyjąć...

    pozdr.
    monika