    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT 36 + M + D PROBLEM Z URZĘDEM
    Date: Thu, 13 Jul 2006 19:00:28 +0200

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> w
    <news:e95gn9$hjh$1@inews.gazeta.pl>:

    > No bez jaj. To nie jest piaskownica, gdzie można sobie bajki wymyślać.

    Doczytałeś do końca... I dalej twierdzisz, że to piaskownica i bajki?

    > Oszustwo będzie polegało nie na stwierdzeniu, że przesyłkę nadano, tylko
    > na stwierdzeniu, że nic się nie wie, że przesyłka wróciła i z jakiego
    > powodu.

    Poniżej masz cytat z Ordynacji Podatkowej, do której podatnik jak i urząd
    powinny sie do niej stosować.
    Zauważ, że nie jest istotne co się z przesyłka stało po drodze od PP do US,
    pamiętaj, że PP nie gwarantuje dostarczenia.

    > wiesz na czym w Polsce polega problem?
    > Że ludzie nie szanują prawa, które obowiązuje i próbują odwracać kota
    > ogonem zamiast samemu sobie sobie powiedzieć, że się zawaliło.

    Nie uważasz, że takie zachowanie (czytaj poszukiwanie kociego ogona, za
    który można odwrócić) jest skutkiem takiego, a nie innego stosunku urzędu do
    petenta?

    Co ta samotnie wychowująca zawaliła (czy tez wysyłający w jej imieniu)? To,
    że zły adres US wpisała (już sie pytałem ilez to US jest średnio w mieście).
    I to ma być powód, dla którego urzędnik kwestionuje zasadność wspólnego
    rozliczania (wróć, on o tym nie wie, bo nikt mu chyba nie powiedział,
    możliwe, że uznałby, że termin został dotrzymany).

    Wiesz, idąc Twoim tokiem myślenia, to właściwie należałoby
    zlikwidować/zmienić zapis -- dopiero jak US otrzyma i potwierdzi (sam sie
    podatniku pofatyguj i zapytaj) to masz prawo odliczyć, właściwie to wysyłasz
    zeznanie pro-forma.

    Już tu kiedys opisywałem moją wizytę w ZUS na wezwanie -- nie było DRA i co
    nam pan zrobisz? Ooooo...!? Zoska, potwierdzenie nadania poleconego jest...
    Zmiana podejścia o 180 :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]