  • 1. Data: 2006-03-26 09:33:40
    Temat: PIT 37
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Poszukuje programu do wypelniania PITa 37.
    W 2005 roku zmienialem prace i mam dwa PITy 11.
    Wiec poszukuje programu ktory zapyta sie ile mialem
    prac. Podam mu, ze 2 i bedzie sie pytal dwa razy o kazda rubryke
    z PITa 37. Te ktore znalazlem to tego nie umozliwiaja bo trzeba podac
    sumy - czyli kalkulator w reke i reczne sumowanie, chyba bez sesnu.
    W jednej pracy mam rozliczenie z podwyzszonym dojazdy zamiejscowe
    a w drugim nie i teraz chcialbym troche odzyskac z tej drugiej pracy.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-26 11:25:37
    Temat: Re: PIT 37
    Od: Arek <r...@o...pl>

    tu masz moim zdaniem bardzo dobry program do wypełniania pitów
    wpisujesz tylko przychód, dochód itd. i sam resztę liczy
    no i można wydrukować:

    http://pit.dobry.pl/index.php?plik=pliki

    pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2006-03-26 17:27:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    www.pity.pl

> [...]
    > z PITa 37. Te ktore znalazlem to tego nie umozliwiaja bo trzeba podac
    > sumy - czyli kalkulator w reke i reczne sumowanie, chyba bez sesnu.

    No bez jaj. Kto ci w przedszkolu dał pracę.

    Nie umiesz dwóch cyferek z rubryk o tych samych numerach dodać i
    przepisać do pit 37.

    > W jednej pracy mam rozliczenie z podwyzszonym dojazdy zamiejscowe
    > a w drugim nie i teraz chcialbym troche odzyskac z tej drugiej pracy.

    1. Pole 34 (przychód) z obu pit11 wpisujesz do pola 33 w pit 37

    2. Koszty uzyskania. pole 34 w pit 37

    KUP = x * 102.25 + y * 127.82. gdzie x - ilość miesiecy gdzie
    pracowało się na jeden etat, y ilość miesięcy gdzie pracowało się na dwa
    etaty. Wystarczy pracować jeden dzień w miesiącu na dwóch etatch aby
    liczyć ten miesiąc jako pracę na dwóch etatach.
    Przypadek gdzie do poniedziałku w firmie A a od wtorku w firmie B nie
    jest pracą na dwóch etatach.

    3. Zaliczki
    suma z pit 11 p. 37 -> pit 37 p. 37

    4. ZUS