  • 1. Data: 2004-02-02 16:52:55
    Temat: PIT 5 po terminie - jaki mandat?
    Od: "Kuba P." <z...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    US wzywa mnie do siebie "w charakterze sprawcy wykroczenia skarbowego". Chodzi
    o to, że PIT5 za XI.2003 złożyłem 30 XII.2003.
    Tu jest mowa o "możliwości wymierzenia kary grzywny w drodze mandatu karnego".

    Dodam tylko, że z tego PITa nie wynikało żadne zobowiązanie wobec urzędu
    (dochód jest ok 500 PLN ;-), czyli nie łapię się do opodatkowania).

    Jakiej wysokości mandatu mam się spodziewać?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Kuba Paluszek

  • 2. Data: 2004-02-05 12:42:46
    Temat: Re: PIT 5 po terminie - jaki mandat?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kuba P. wrote:

> [...]
    > (dochód jest ok 500 PLN ;-), czyli nie łapię się do opodatkowania).
    >
    > Jakiej wysokości mandatu mam się spodziewać?

    Jesli zlozyl Pan juz Pit nalezy go skladac co miesiac do konca roku.

    Jesli nie uszczuplil Pan dochodow budzetu.. kara powinna byc inewielka.

    Bouslaw