    Date: Thu, 09 Apr 2015 21:49:07 +0200
    From: PawelZ <n...@n...natenadres.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT a umowa z firmą zagraniczną

    W dniu 2015-04-09 19:23, witek pisze:

    > Myslenie wypranego leminga.
    > US nie jest twoim wlasccielem i nie musisz informowac go o kazdym
    > pierdnięciu.

    Nie posuwasz się za daleko?

    > Masz mu przeslac tylko takie dane, ktore są potrzebne do prawidlowego
    > wyliczenia podatku.

    No właśnie. Informacja o tym, że płacę mniej albo wcale, bo ktoś inny
    już to zrobił jest chyba na miejscu?

    > Po co pit/zg? nie mam pojecia. Biurokracja musi jakos uzasadnic swoje
    > istnienie.

    To już wybitnie mądre było.

    > zrob jak uwazasz.

    Już wcześniej napisałem jak zrobię. Miałem jednak nadzieję, że uda się
    konkretnie wyjaśnić sprawę, choćby dla potomnych. Jak widać polskie
    prawo podatkowe tego nie umożliwia.

    Pozdrawiam
    Paweł