  • Data: 2002-11-20 12:29:54
    Temat: Re: PIT do umowy o dzielo???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ania napisał:

    > masz w 100% racje, ale wlasnie dzisiaj zlozylam taki pit-4, na wyrazne
    > zyczenie "pani z urzedu"
    > jasno powiedziala: niech pani zlozy bedzie prosciej i jasniej i niech lepiej
    > bedzie
    >
    > wiec moze lepiej skladac - "tak na wszelki wypadek"
    > czasem (a to juz wiadomo) lepiej za duzo zlozyc niz za malo

    To jest Polska własnie.
    Mamy prawo, a obok niego prawo urzędów skarbowych...
    Im więcej papierków tym lepiej.
    Chociaz mam wrażenie że US-y w Toruniu sa pod tym wzgledem bliższe
    zdrowemu rozsądkowi i inne USy o których slychac na tej liście.
    Czasami włos sie jeży...

    A ja wasnie zadzwoniłam do obydwu urzedów skarbowych w Toruniu (złożyłam
    wszystkie deklaracje i chwilowo nie mam nic do roboty :-) ale to stan
    przejściowy) z ciekawości co mi powiedzą i otrzymałam jednoznaczna
    odowiedź - jeżeli nie ma pracowników na umowe o pracę to PITa 4 się nie
    składa.
    Z czego jedna pani podała mi poprawną podstawę prawną, druga sie plątała
    w zeznaniach ("to art 13.. a może 31.. nie, chyba 35... na pewno z
    trójka na początku .." troche to było zabawne).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl