  • 1. Data: 2010-01-07 19:55:03
    Temat: PIT mailem
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Moja córka studiując dorywczo pracowała, umowy zlecenia oraz rozliczenia
    wysyłała mailem a dzisiaj dostała od tej agencji otrzymała Pit też mailem,
    czy to wystarczy czy jednak Pit powinni wysłać w oryginale tradycyjną
    pocztą?

  • 2. Data: 2010-01-07 21:34:53
    Temat: Re: PIT mailem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:
    > Moja córka studiuj?c dorywczo pracowa?a, umowy zlecenia oraz rozliczenia
    > wysy?a?a mailem a dzisiaj dosta?a od tej agencji otrzyma?a Pit te? mailem,
    > czy to wystarczy czy jednak Pit powinni wys?aae w oryginale tradycyjn?
    > poczt??

    do zrobienia rozliczenia rocznego potrzebne ci sa cyferki, a nie papierek.
    formalnie powinno byc papierowe.
    problem bedzie dopiero wtedy kiedy np. us dostanie coś innego niz ty
    mailem i zacznie sie jazda.
    formalnie mail dokumentem nie jest, chyba, ze podpisany cyfrowo podpisem
    z blogoslawienstwem.