  • 1. Data: 2003-04-16 15:22:42
    Temat: PIT od stypendium doktoranckiego??
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Witam, w sprawie daniny PIT-owskiej... zostalem poinformowany, ze ze
    stypendium doktoranckiergo powyzej 380 zlotych trzeba placic normalny
    podatek... czy ktos z Was ma podobna sytuacje, dostal cos z uczelni etc.??
    Panie w US gubily sie w sprzecznosciach..

    Bede dzwieczny, bardzo ta sprawa mi sie nie podoba,
    spokojnych Swiat .

    Lukasz
    www.garbal.prv.pl

  • 2. Data: 2003-04-16 16:56:59
    Temat: Re: PIT od stypendium doktoranckiego??
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl> wrote in message
> [...]
    > podatek... czy ktos z Was ma podobna sytuacje, dostal cos z uczelni etc.??
    > Panie w US gubily sie w sprzecznosciach..

    Stypendium doktoranckiego nie wykazuje się w zeznaniu. Tak jakby go nie
    było.
    Nie słuchaj tych z US, oni się na niczym nie znają.

  • 3. Data: 2003-04-18 19:55:55
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > Stypendium doktoranckiego nie wykazuje się w zeznaniu. Tak jakby go
    > nie było.
    > Nie słuchaj tych z US, oni się na niczym nie znają.

    nie upieram sie, ale czy aby na pewno ? stypendium doktoranckie to nie
    stypendium naukowe dla studenta ...

  • 4. Data: 2003-04-19 06:38:13
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> wrote in message

    > nie upieram sie, ale czy aby na pewno ? stypendium doktoranckie to nie
    > stypendium naukowe dla studenta ...

    Na pewno.
    Sam przez 4 lata go niewykazywałem.

  • 5. Data: 2003-04-22 17:08:21
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Dzieki, sam tak myslalem.
    Co prawda mowily ze to dop. w tym roku, od 1 sty sie liczy - ale nie bede
    wykazywal.
    W koncu to stypendium..

    pozdrawiam
    Lukasz