  • 1. Data: 2008-03-12 15:42:24
    Temat: PIT36 - zaliczka należna a praca za granicą?
    Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl>

    Witam,

    Cały rok siedziałem poza krajem w związku z czym nie płaciłem
    comiesięcznych zaliczek (płaci się je do 20-go następnego miesiąca po
    powrocie do Polski).

    Co teraz powinienem wpisać w części N1 PIT-36 bo się gubię jak młody..?

    Czy te zaliczki były należne (no bo zarabiałem dudki miesiąc w miesiąc więc
    powiedzmy że mogę policzyć te 19% od przychodu i wpisać je w każdy
    miesiąc), czy też nie były należne (no bo nie byłem w kraju), czyli nie
    powinny być wyszczególniane w PIT?

    Kazio

  • 2. Data: 2008-03-12 16:54:17
    Temat: Re: PIT36 - zaliczka należna a praca za granicš?
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Kazik Zmijowski pisze:
> [...]
    > powiedzmy że mogę policzyć te 19% od przychodu i wpisać je w każdy
    > miesiąc), czy też nie były należne (no bo nie byłem w kraju), czyli nie

    Pytanie w jakim kraju?

  • 3. Data: 2008-03-12 18:09:09
    Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl>

    On Wed, 12 Mar 2008 17:54:17 +0100, Marcin <m...@p...fm> wrote:

    >Pytanie w jakim kraju?

    Kraj to Panama, więc zgodnie z polskim prawem rozliczam się również w
    Polsce.

    Pytanie czy w tabelę N1 wpisywać te teoretyczne kwoty, które wynikałyby z
    moich comiesięcznych zarobków, czy też jest to zbędne.

    Wolałbym żeby US nie ściągał mnie przez pół świata tylko dlatego że
    wpisałem/nie wpisałem tych kwot.

    Pozdro

    Kazio