  • 31. Data: 2009-04-21 07:18:52
    Temat: Re: PIT36L - pytania
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    jureq wrote:
    > I oczywiście nie poinformowałeś urzędu skarbowego, że prowadzisz KPiR?

    Oops! To faktycznie może być "drobny" fuckup.

    Zadając pytanie w imieniu wątkotwórcy, czy z braku takiego zawiadomienia
    (pomimo prowadzenia działalności) nie wynika przypadkiem obowiązek PK?

    Piotrek

  • 32. Data: 2009-04-21 07:22:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
    > Napisz jeszcze czy:
    > 1) Zarejestrowałeś działalność w UM?
    > 2) Uzyskałeś REGON w Statystycznym?
    > 3) NIP-1 w skarbółce z tego co zrozumjiałem nie złożony?
    > 4) VAT-R składałeś?
    > 5) W ZUS ZFA+ZUA złożyłeś?
    > 6) Płaciłeś co miesiąc składki ZUS i składałeś DRA?

    Weź przestań, bo jeszcze wątkotwórca wybierze wolność w Kanadzie ;-)

    Piotrek

  • 33. Data: 2009-04-21 07:49:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-04-2009 o 09:22:35 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Weź przestań, bo jeszcze wątkotwórca wybierze wolność w Kanadzie ;-)

    Byłoby dla niego najdogodniej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 34. Data: 2009-04-21 07:50:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-04-2009 o 09:18:52 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Oops! To faktycznie może być "drobny" fuckup.
    >
    > Zadając pytanie w imieniu wątkotwórcy, czy z braku takiego zawiadomienia
    > (pomimo prowadzenia działalności) nie wynika przypadkiem obowiązek PK?

    IMO nie - KPiR jest domyślnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 35. Data: 2009-04-21 08:18:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > IMO nie - KPiR jest domyślnie.

    No to najwyraźniej mamy kolejny debilny przepis generujący tylko
    niepotrzebny szum informacyjny (nie mówiąc o kosztach).

    Piotrek

  • 36. Data: 2009-04-21 08:22:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-04-2009 o 10:18:45 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > No to najwyraźniej mamy kolejny debilny przepis generujący tylko
    > niepotrzebny szum informacyjny (nie mówiąc o kosztach).

    Nie nie, zapomniałeś o przychodach z mandatów ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 37. Data: 2009-04-21 08:28:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Byłoby dla niego najdogodniej :)

    Swoją drogą to Twoją listę należałoby uzupełnić o:
    * wykaz zawierający zbiorcze zestawienie informacji o zakresie
    korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat
    * sprawozdanie z obrotów i sald na rachunkach posiadanych w bankach
    nierezydentach (PayPal!)

    Ktoś coś jeszcze dopisze?

    Piotrek

  • 38. Data: 2009-04-21 08:29:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Nie nie, zapomniałeś o przychodach z mandatów ;-)

    Ponieważ jest to akurat przepis o którym na ogół się pamięta to zgaduję,
    że koszty pozyskania tych przychodów są większe niż same przychody.

    Piotrek

  • 39. Data: 2009-04-21 08:37:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-04-2009 o 10:28:01 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Swoją drogą to Twoją listę należałoby uzupełnić o:
    > * wykaz zawierający zbiorcze zestawienie informacji o zakresie
    > korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat

    To jeszcze informacja do starosty o zakresie
    korzystania ze środowiska + coś-tam-do-tego-było-ale-zapomniałem-co,
    jeśli w ciągu 30 dni starosta nie wniesie sprzeciwu to można rozpoczynać
    działalność.
    Do tego dochodzą bodajże roczne raporty o odpadach + trzeba prowadzić ewidencję
    odpadów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 40. Data: 2009-04-21 08:40:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

> [...]
    > działalność.
    > Do tego dochodzą bodajże roczne raporty o odpadach + trzeba prowadzić ewidencję

    IMHO rzeczy, o których pisałeś są własnie w tym kwicie. I są to teraz
    raport półroczene (były kwartalne).

    Piotrek