  • 1. Data: 2004-04-13 09:32:20
    Temat: PIT37 praca poza miejscem zamieszkania
    Od: "Berry" <j...@w...pl.DELME>

    Moje miejsce pracy jest rozne od miejsca zamieszkania, niemniej otrzymalem
    od pracodawcy (jedna umowa o prace) PIT11, w ktorym mam w koszty uzyskania
    przychodu wpisane 1199.52 zl czyli limit jaki jest przy pracy bez dojazdow.
    Jak powiedziala ksigowa wynika to stad, ze nie zlozylem wczesniej
    odpowiedniego oswiadczenia.
    Moje pytanie czy wypelniajac zeznanie za rok 2003 moge sobie swobodnie
    wpisac koszt uzyskania przychodu 1499.40 (czyli limit przy kosztach za 1
    umowe o prace przy miejscu zamieszkania poza miejscem pracy)? Czy tez
    konieczne sa jakies korekty ze strony zakladu pracy?

    --
    berry

  • 2. Data: 2004-04-13 10:34:29
    Temat: Re: PIT37 praca poza miejscem zamieszkania
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

> [...]
    > umowe o prace przy miejscu zamieszkania poza miejscem pracy)? Czy tez
    > konieczne sa jakies korekty ze strony zakladu pracy?

    Nie trzeba żadnej korekty ze strony zakładu pracy. A Ty śmiało możesz sobie
    zwiększyć w zeznaniu rocznym koszty uzyskania przychodów do 1499,4 (pod
    warunkiem, że nie dostajesz dodatku za rozłąkę).

    Pozdrawiam
    Zulka