  • 1. Data: 2004-04-13 09:11:44
    Temat: seichento z kratka.
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Tak sobie sprawdzam przeliczniki uprawniajace do odliczania vat od paliwa.
    okazuje sie ze seichento czy jakis inny malusi samochodzik (dwumiejscowy)
    lapie sie na odliczanie paliwa. Chyba o to chodzilo z tym wzorem??

    Adam

  • 2. Data: 2004-04-13 09:29:08
    Temat: Re: seichento z kratka.
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak sobie sprawdzam przeliczniki uprawniajace do odliczania vat od paliwa.
    > okazuje sie ze seichento czy jakis inny malusi samochodzik (dwumiejscowy)
    > lapie sie na odliczanie paliwa. Chyba o to chodzilo z tym wzorem??

    Tak, łapie się też na odliczenie VAT-u przy zakupie (jesli ma homologacje
    ciężarową).

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-04-13 09:40:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Adamski napisał:

    > Tak sobie sprawdzam przeliczniki uprawniajace do odliczania vat od paliwa.
    > okazuje sie ze seichento czy jakis inny malusi samochodzik (dwumiejscowy)
    > lapie sie na odliczanie paliwa. Chyba o to chodzilo z tym wzorem??

    O to chodziło. Oficjalnie.
    I jakos tak jest że faktycznie samochody "ucięzarowione" czyli z
    wymontowanymi siedzeniami w celu zwiekszenia powierzchni bagazowej, w
    większości sie łapią bez względu na markę.
    Odpadaja z marszu wszystkie którym za tylnym siedzeniem po prostu dodano
    kratę.
    Łapia się niektore kombi, ale nie pamietam ktore. Na pewno nie łapie sie
    Ranult Laguna Combi, mam takie dwie do rozliczania i mają niecało 600kg
    a potrzeba 629.

    Co by nie mowic, te samochody były homologowane "pod ustawę" a ustawa
    mówił "powyżej 500kg" i to sie teraz mści.
    Może pojawia się nowe modele homologowane na większą ładowność,
    dostosowaną do ustawy. Kto wie...

    Za to jednemu mojemu znajomemu znowu weszly w odliczania VAT od paliwa
    dwie stare skody pick-upy ktore maja rowno 500kg ladowności i też dośc
    stare CC Van z ładwonością 495.
    Swoja droga akurat te samochodu pełnia funkcj ciężąrowe i pracują na
    siebie, w odróżnieniu od szefowej toyoty z kratą za tylnym sidzeniem,
    które wozi tyłek szefa na zakupy i na wakacje z rodziną.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-04-13 10:05:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maddy wrote:

    > Tak się smiesznie składa że od dośc dawna jestem swoim wlasnym szefem.
    > I to ja daje innym pracę.

    Ale przyznaj, ze m inn dzieki tym "szefom" co Ci prace zlecaja do
    wykonania..

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-13 10:07:35
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

> [...]
    > które wozi tyłek szefa na zakupy i na wakacje z rodziną.

    gdyby nie tacy "szefowie" to nie mialabys pracy :)
    ale skad tyle zawisci w Twoim poscie?

    pozdr
    vladi

  • 6. Data: 2004-04-13 10:47:28
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    vladi wrote:

    > gratuluje. ale jakos nadal nie rozumiem kontekstu Twojego postu; jestes
    > za czy przeciw odliczeniu vatu od gablot szefow?
    >
    > vladi

    Nie przesadzaj...

    Przeciez napisala ze zyje dzieki tym wszystkim "utrudnieniom"

    Gdyby VAT byl za prosty, musialaby pozwalniac czesc pracownikow...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-13 10:51:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik vladi napisał:

    > gdyby nie tacy "szefowie" to nie mialabys pracy :)

    Tak się smiesznie składa że od dośc dawna jestem swoim wlasnym szefem.
    I to ja daje innym pracę.

    > ale skad tyle zawisci w Twoim poscie?

    A skąd tyle żalu do matki w Twoi poście (no co, każdy może zostać
    psychologiem - jasnowidzem)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-04-13 11:13:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Ale przyznaj, ze m inn dzieki tym "szefom" co Ci prace zlecaja do
    > wykonania..

    Dziękować, to ja powinnam Ministrowi Finansów i naszym kochanym posłom.
    Każdemu z osobna i wszystkim razem. Chronologicznie i wg. wzrostu. ;-)

    Poza tym Ci szefowie tez maja jakichs szefów którzy im zlecaja prace do
    wykonania. To nie są jakies boskie istoty bedące prapoczątkiem wszelkich
    dóbr, jakbys nie zauwazył.
    A ponieważ akurat ten szef zajmuje się sprzedaza dób pierwszej potrzeby
    których ja jestem nabywca to również ja jemu daje pracę.

    Szefem wszystkich szefów to na razie jest tylko Pan Krzysztof Jarzyna ze
    Szczecina ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-04-13 11:24:34
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

  • 10. Data: 2004-04-13 11:50:17
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    > Szefem wszystkich szefów to na razie jest tylko Pan Krzysztof Jarzyna ze
    > Szczecina ;-)

    A kto to jest?