  • 1. Data: 2004-04-12 22:43:42
    Temat: Odliczenia na odpłatne kształcenie
    Od: "Madzia Serafin" <a...@w...pl>

    Witam Grupowiczow i Listowiczow,
    jest napisane w punkcie:"odpłatnego kształcenia w szkołach wyższych" ze
    mozna
    odliczyc .... o ile: "nie zostały zwrócone podatnikowi w jakiejkolwiek
    formie,"
    A jak nie wiadomo czy zostanie zwrocone i ile jezeli zostanie? tzn. jest
    podanie o
    dofinansowanie i jeszcze nie ma decyzji.
    Martwic sie, czy odliczac a potem najwyzej korekta albo w przyszlym roku
    mozna
    uwzglednic.
    Nie chce byc ciagany po urzedach skarbowych.

    pozdrawiam
    Darek P.

  • 2. Data: 2004-04-13 06:18:32
    Temat: Re: Odliczenia na odpłatne kształcenie
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Madzia Serafin" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > mozna
    > uwzglednic.
    > Nie chce byc ciagany po urzedach skarbowych.

    wg mnie jak zostanie Ci to zwrócone w latach kolejnych, to uwzględnisz to w
    przychodach.

    Magda