  • 1. Data: 2003-01-14 05:40:05
    Temat: PIT5 I VAT7, za grudzień - jakie terminy ???
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    1.Jakie są terminy złożenia deklaracji VAT7 i PIT5 za grudzień ???
    2. Czy coś jeszcze muszę złożyć (oprócz rocznych pitów) ???
    3. Czy przy zdrowotnym składam jakieś roczne zeznanie ???

    Dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2003-01-14 07:45:39
    Temat: Re: PIT5 I VAT7, za grudzień - jakie terminy ???
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > 1.Jakie są terminy złożenia deklaracji VAT7 i PIT5 za grudzień ???
    VAT-7 za grudzien-akurat wychodzi 27 styczen
    PIT-5 nie skladasz, dopiero rozliczenie roczne - 30 kwiecien

    > 2. Czy coś jeszcze muszę złożyć (oprócz rocznych pitów) ???

    nie

    > 3. Czy przy zdrowotnym składam jakieś roczne zeznanie ???

    na razie nie

    pozdr
    bubbbaaa

  • 3. Data: 2003-01-14 08:31:27
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Uzupełnienie:
    jeżeli zmieniasz sposób rozliczania się z podatku dochodowego na rok 2003
    (np. z karty podatkowej na sposób ogólny - kpir) to musisz jeszcze to
    zgłosić do US do 20. stycznia, ponadto, jeśli wybierzesz uproszczony sposób
    naliczania zaliczek podatku dochodowego w 2003 roku (lub zgłosisz rezygnacje
    z takiego sposobu) to musisz to zgłosić do 20. lutego.

    Z.K.

  • 4. Data: 2003-01-17 21:36:20
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Uzupełnienie:
    > jeżeli zmieniasz sposób rozliczania się z podatku dochodowego na rok 2003
    > (np. z karty podatkowej na sposób ogólny - kpir) to musisz jeszcze to
    > zgłosić do US do 20 stycznia

    Ponoc jak jestem na kpir to tez musze zglosic, ze bede w 2003 rozliczal sie
    za pomoca kpir.
    Tak ?

    GreG

  • 5. Data: 2003-01-19 17:48:04
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Nie, nie musisz.

    Z.K.

  • 6. Data: 2003-01-19 23:36:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Nie, nie musisz.

    Z calym szacunkiem, ale nie spotkalem nikogo, kto by powiedzial, ze
    nie musze (lacznie ze znajoma pracujaca w kontroli skarbowej
    i redaktorem dyzurnym podatkowym TOK FM)...

    Pozdro
    GreG

  • 7. Data: 2003-01-20 07:11:23
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Mnie w US powiedzieli, że od tego roku jeśli się nie zmienia sposobu
    opodatkowania (było kpir i w 2003 będzie kpir) to nie trzeba nic składać.
    Ale jeżeli musisz coś im zanieść, to nie ma problemu.

    Była już wcześniej o tym dyskusja na grupie i wszyscy to potwierdzają.

  • 8. Data: 2003-01-20 21:42:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Mnie w US powiedzieli, że od tego roku jeśli się nie zmienia sposobu
    > opodatkowania (było kpir i w 2003 będzie kpir) to nie trzeba nic składać.
    > Ale jeżeli musisz coś im zanieść, to nie ma problemu.

    OKi, oki. Nie ma to jak telefon do wlasnego US. Nic nie musze zanosic :))
    Co potwierdza fakt, ze co osoba to inna interpretacja.

    Dzieki,

    GreG