    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT5 (ZPIT) za grudzien - pytanie
    Date: Fri, 03 Dec 2010 01:24:10 +0100

    SDD pisze:

    > A za styczen, luty, marzec, kwiecien, maj, czerwiec, lipiec, sierpien,
    > wrzesien, pazdziernik i listopad sie sklada?????

    a nie ???

    prowadze dg i rozliczam sie miesiecznie, do 20go kazdego miesiaca
    skladam pit5 i wplacam zaliczke na pdof. wlasnie wygenerowalem pit5 za
    listopad z ktorego wynika ze nie mam nic do wplaty (czyli ani za
    listopad ani za grudzien).

    pytanie: czy w styczniu powinienem wygenerowac pit5 za grudzien i
    zaplacic zaliczke, czy dopiero rozliczam sie na podstawie pit-36 w
    kwietniu ?