  • 1. Data: 2007-02-21 08:52:48
    Temat: PIT8C - jak doliczyć do rozliczenia rocznego
    Od: c...@c...com

    Witam.

    Dostałem ze spółdzielni Pit8C za zwrot pieniędzy za wymianę okien ...
    I teraz zachodzę w głowę jak to rozliczyć - okna były oczywiście
    odliczane jako ulga remontowa ... a jak to teraz tą kwotę wliczyć do
    pita rocznego ?? Nadmieniam iż nie jest to całą kwota za te okna,
    tylko część jakaś wyliczona przez spółdzielnię - procentowo może z
    jakieś 20% tego co było faktycznie wydane na okna ( nie wiem czy ma to
    jakieś znaczenie ).

    Pozdrawiam Czarek Daniluk !!

  • 2. Data: 2007-02-21 09:02:43
    Temat: Re: PIT8C - jak doliczyć do rozliczenia rocznego
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    On 21 Lut, 09:52, c...@c...com wrote:
> [...]
    > tylko część jakaś wyliczona przez spółdzielnię - procentowo może z
    > jakieś 20% tego co było faktycznie wydane na okna ( nie wiem czy ma to

    PIT37, jeżeli takowy składasz
    C1.5: ,,Inne źródła, niewymienione w wierszach od 1 do 4" wypełniają
    podatnicy, którzy:
    są obowiązani wykazać kwoty uprzednio odliczone od dochodu z tytułu
    wydatków poniesionych na własne cele mieszkaniowe lub budownictwo
    wielorodzinne na wynajem, do których utracili prawo, tj.
    np. w przypadku:
    - otrzymania zwrotu uprzednio odliczonych wydatków,

    Kwota zwrotu, kosztów zero.

  • 3. Data: 2007-02-21 09:07:30
    Od: c...@c...com

    On Feb 21, 10:02 am, "Asen" <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > wielorodzinne na wynajem, do których utracili prawo, tj.
    > np. w przypadku:
    > - otrzymania zwrotu uprzednio odliczonych wydatków,

    Dzięki - poczytałem też w archiwum :)

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2007-02-21 14:03:21
    Od: z/svc <z/svc@>

    On 21 Feb 2007 01:07:30 -0800, c...@c...com wrote:

    >Dzięki - poczytałem też w archiwum :)

    A nie będzie to PIT36? Właśnie wczoraj składałem mój PIT. Co prawda
    złozyłem PIT37, ale chyba powinienem był PIT36. Zobacz wątek:

    From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT11, PIT37, PIT38, PIT8c - jak to rozliczyc?

    --