  • 1. Data: 2007-02-20 22:05:54
    Temat: Jak zaksięgować przychód z USA
    Od: acces <m...@p...onet.pl>

    Pewna firma z USA płaci mi co miesiąc za wyświetlanie reklam na mojej
    stronie www. Jak mam zaksięgować taki przychód? Co z podatkiem VAT??
    Prowadzę KPiR i jestem płatnikiem VAT.

    pozdrawiam
    marekl

  • 2. Data: 2007-02-20 22:23:30
    Temat: Re: Jak zaksięgować przychód z USA
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    acces napisał(a):
    > Pewna firma z USA płaci mi co miesiąc za wyświetlanie reklam na mojej
    > stronie www. Jak mam zaksięgować taki przychód? Co z podatkiem VAT??
    > Prowadzę KPiR i jestem płatnikiem VAT.

    Było trochę wątków na ten temat, np. całkiem niedawno:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/3ec7594c5c60f7e8/64eee29158a431
    16?lnk=st&q=&rnum=3#64eee29158a43116

    Andrzej