  • 1. Data: 2007-02-20 20:38:03
    Temat: Brak PIT-5 - zaokrąglać na przelewie?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Witam, może dziwne pytanie, ale właśnie wyliczyłem podatek za styczeń,
    czy wobec braku PIT-5, gdzie były zaokrąglenia przewidziane, mam wpisać
    na przelewie kwotę co do grosza, czy może teraz też obowiązują jakieś
    zaokrąglenia? :)
    Andrzej

  • 2. Data: 2007-02-20 21:26:25
    Temat: Re: Brak PIT-5 - zaokrąglać na przelewie?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ajt <a...@u...com.pl> w

> [...]
    > czy wobec braku PIT-5, gdzie były zaokrąglenia przewidziane, mam wpisać
    > na przelewie kwotę co do grosza, czy może teraz też obowiązują jakieś

    Pomyśl chwile skąd się zaokrąglenia na PIT wzięły, jak masz kłopot to
    sięgnij do instrukcji wypełniania onych, gdy jeszcze obowiązywały, te
    zapewne do Ordynacji podatkowej poprowadzą...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-02-20 21:55:38
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    'Tom N' napisał(a):
> [...]
    > sięgnij do instrukcji wypełniania onych, gdy jeszcze obowiązywały, te
    > zapewne do Ordynacji podatkowej poprowadzą...

    Wiem skąd się wzięły te do PITów, ale teraz może skądinąd wzięły się
    inne, dlatego na wszelki wypadek pytam :)
    Andrzej