  • 1. Data: 2007-02-20 20:46:02
    Temat: PIT-8C - STRATA. Co w takim przypadku?
    Od: "cruiser" <b...@a...pl>

    Czy w przypadku, gdy w PIT-8 wykazano stratę (transakcje giełdowe na w sumie
    niewielką kwotę), a tym samym nie ciąży na mnie obowiązek podatkowy, muszę
    to wykazać w zeznaniu za rok 2006, czy też nie muszę składać załącznika na
    tę okoliczność ?

  • 2. Data: 2007-02-23 07:38:27
    Temat: Re: PIT-8C - STRATA. Co w takim przypadku?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 21:46:02 +0100, cruiser napisał(a):

> [...]
    > to wykazać w zeznaniu za rok 2006, czy też nie muszę składać załącznika na

    Jeśli miałeś jakikolwiek przychód "kapitałowy" (przychód czyli
    sprzedaż np akcji a niekoniecznie dochód) to musisz złożyć PIT-38.
    Wykażesz na nim stratę. Będziesz mógł ją odliczyć z zysków w następnych
    latach.
    A o jakim załaczniku piszesz? Strata z giełdy to jeszcze nie powód żeby
    szykować koniak lub czekoladki dla pracowników Urzędu Skarbowego :)

  • 3. Data: 2007-03-12 14:54:39
    Od: r...@o...pl (Oleksiak)

    --
    Wyslano z serwisu -> http://sms.rzeszow.pl - dokumenty dla kazdego