  • 1. Data: 2006-04-23 21:11:39
    Temat: PITY
    Od: "news.tkdami.net" <tet[tu-wpisz-litere-a]@wp.pl>

    Proszę o pomoc
    Z zakładu pracy dostałem PIT-11
    za okres 01-01-2005 do 01-04-2005

    Przychód 4172,00
    Koszy uzyskania przychodu 511,28

    Proszę mi powiedzieć czy zakład pracy dobrze mi wyliczył koszty uzyskania
    przychodu?
    Miejsce mojej pracy znajdowało się w sąsiedniej miejscowości.
    Jeżeli nie, to jaka kwotę powinienem uwzględnić w PIT- cie?
    Z góry dziękuje
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-04-24 07:56:24
    Temat: Re: PITY
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "news.tkdami.net" <tet[tu-wpisz-litere-a]@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:e2gqi0$nkg$1@dami.com.pl...
> [...]
    > Z góry dziękuje
    > Mariusz
    >
    > Myslę,że dobrze.Koszty uzyskania to dla dojezdżajacych to kwota 102,25
    podwyzszona o 25%, czyli 127,81 x 4 m-ce /skoro pracowałes do 01.04./
    =511,24/ róznica wynika z zaokraglen./