  • 1. Data: 2006-04-23 19:58:13
    Temat: pomylka w PIT 11
    Od: Bodzio <e...@p...pl>

    Wlasnie wyslalem PIT37 do US ale.. zauwazylem ze w PIT11 jest blednie
    wskazany moj US ... czy to w moim zakresie jest wyjasnienie tejze
    pomylki ???Czy nie jest za pozno ???

    PIT 37 wyslalem do US ktoory nadal mi NIP i obsluguje moj rejon zamieszkania

    prosze o pilna odpowiedz dziekuje bardzo

  • 2. Data: 2006-04-23 20:05:33
    Temat: Re: pomylka w PIT 11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bodzio wrote:
> [...]
    > pomylki ???Czy nie jest za pozno ???
    >
    > PIT 37 wyslalem do US ktoory nadal mi NIP i obsluguje moj rejon

    Pit-37 i pit-11 powinien być wysłany do twojego US właściwego ze ze
    wzgledu na miejsce zamieszkania.

    Jeśli teraz dostrzegłeś błąd na pit-11 to poinformuj o tym firmę, nie
    się martwią o swoją pomyłkę.

    Najwyżej któregoś z was US się zapyta gdzie jest pit-11.

  • 3. Data: 2006-04-26 11:18:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > się martwią o swoją pomyłkę.
    >
    > Najwyżej któregoś z was US się zapyta gdzie jest pit-11.

    Jeżeli deklaracja (jakakolwiek) trafia do niewłaściwego Urzędu
    Skarbowego to urząd ten przesyła deklaracje wg. właściwości,
    składającego informuje o tym tylko pisemnie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813