  • 1. Data: 2006-04-23 18:37:48
    Temat: Ulga remontowa i ulga za net, zamieszanie z miejscami i mieszkaniami. ;-)
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Witam,

    Osoba pewna ma stały adres zamieszkania w mieście A, położonym
    70km od miasta B (to samo województwo), jest to mieszkanie rodziców.
    W mieście A ma również zarejestrowaną firmę.
    Posiadała jednak mieszkanie w mieście B, w którym równiez była
    zameldowana. W zeszłym roku "posiadła" mieszkanie - TBS - a w tym roku
    zbyła prawo do TBS i nabyła mieszkanie hipoteczne. Wszystko w mieście B.
    Pytanie brzmi - czy może odliczyć wydatki poniesione na "remont" mieszkania
    TBS i wydatki z tytułu "ulgi internetowej"?

    Dziękuję za ewentualne merytoryczne odpowiedzi. :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Gdy byłem mały, ukradłem książkę pornograficzną napisaną Braillem

  • 2. Data: 2006-04-23 20:01:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    -ZED- wrote:
    > Pytanie brzmi - czy może odliczyć wydatki poniesione na "remont" mieszkania
    > TBS i wydatki z tytułu "ulgi internetowej"?

    Jeśli tam faktycznie mieszkała.

  • 3. Data: 2006-04-24 06:51:26
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeśli tam faktycznie mieszkała.

    A jak udowodnić, że faktycznie mieszkała? Bo mieszkała. W sumie tylko tam. ;-)